Jep. Iskä tuli herättään seittemältä, ja aamupalaks olikin kaks pahasta leipää (Mulla on pohjaton maha) -_-.  No okei, ei toi vielä mitään, koulu alko kasilta ja melkein myöhästyin, mutta minä mahtavana supermiehenä ehdin kouluun viimetingassa (*köh*Iskän kyydillä*köh*). Ja sitten oli heti ekaks enkkua. Vihaan sitä yli kaiken ja suurin osa meidän luokkalaisistaki vihaa. Se ope on ihan pimee :S Älkää kertoko sille, mut luulen et se on homo :D Okei, järkävä minä *taputtaa itseään päälaelle*. 

Mutmut, sitten seuraavaks oliki ussankoe, ja minä puupäänä en ollu muistanu lukee kokeeseen. Hihii, muttapa pahvikettu teki kokeen hujauksessa & piirteli sitten sen toiselle puolelle jotain töherryksiään. Pahviketulla tarkoitan siis itteäni, jos ei tullu vielä selväksi :D. No, koulupäivästäpä ei sitten mitään mielenkiintosta (eihän mikään täs tekstis oo mielenkiintost...), joten en kerro siitä sen enempää. Tulin koulusta kotiin ja otin koneen heti syliin nwn Roolaamaan menin ja siellä oli kaikki parhaat tyypit... Ah, ku haluisin tavata ne oikeesti. Niinjoo, voisin vielä kertoa yhdestä mun luokkalaisesta. Se on kaikessa yksinkertaisuudessaan ärsyttävä ja idiootti, lievästi sanottuna. Se haukkuu mua sen ihkun jenginsä kaa kaikilla mahdollisilla tavoilla. Ai että vituttaako? No kyllä. 

Muuten, tän kuun vikana päivänä lähetään luokkaretkelle korkeasaareen, ja ootan innolla vierailua siellä :D Tosin, kävin siellä vähän aikaa sitten, mut me oltiin siel nii vähän aikaa.

Tänne on hyvä kirjottaa, ku tekstiä tulee jatkuvasti. Tuntuu hyvält kertoo ees joillekki päivästänsä, niin että en saa vastaukseks vaan hymähdystä. Ja heippa, sinä möllykkä siellä ruudun takana, meikä painuu nukkumaan.


Pahvikettu